Tuesday, February 8, 2011

Terima Kasih Allah...Terima Kasih guruku..

Alhamdulillah...masih diberi kesempatan untuk menyedut udara segar milikMu Ya ALLAH..

MasyaALLAH..sejak akhir2 ni,aku ni selalu teringat kat Ustaz Khaidzir, guru yang mengajar PAI masa aku form 5 kt MRSM Kuala KRAI 3 thun lepas...aku memang suka dengar ustaz Khaidzir 'ngepek' kt surau masa tazkirah subuh tiap2 hari...perkataan yang aku takkan pernah lupa; REPUT..


(gambar ustaz Khaidzir yang diciplak dari facebook)


terima kasih ya ustaz kerana mendidikku mencintai agama..mencintai para ulama'; pewaris anbia'...mencintai Rasulullah sallallahu 'alaihi wasallam..

kekasihku, Habib Umar al-hafidz (keturunan Rasulullah sallallahu 'alaihi wasallam)

guruku ini sangat mencintai Rasulullah dan para sahabat..aku masih ingat masa dalam kelas 5B dulu, bila ustaz ckp pasal ibu dan penjaga ustaz dan juga Rasulullah, matanya akn bergenang ..membuatkan aku turut tersentuh (mentang2lah duduk depan skali..hehe),sejak itu aku berazam untuk bersikap lemah lembut dengan ibuku...Ya ALLAH. hebatnya tarbiyahMu untuk hamba yang penuh dengan kekurangan ini...

Terima kasih Ustaz atas segala teguran dan nasihatmu
Moga ia menjadi salah satu asetmu di akhirat nanti
YA ALLAH
Rahmatilah guruku ini dan ahli keluarganya
Terima Kasih Ya ALLAH kerana menjadikannya salah satu wasilah dalam mentarbiyah diriku.

2 comments:

  1. Ustaz Khaidzir telah meninggalkan kita selama lamanya
    Al Fatihah

    ReplyDelete
  2. Ustaz Khaidzir telah meninggalkan kita selama lamanya
    Al Fatihah

    ReplyDelete